Hej, Sara här!

Hej allihoppa! Det är en speciell dag idag... Kan ni gissa?
Ni får 5 sekunders tänketid ...1...2...3...4...5 tiden är ute!
Kom ni på vad det var? Det är ju mors dag idag! Har ni firat eran mamma?
Hoppas att ni har gjort det för det har jag, jag gav min mamma en sak jag hade gjort i träslöjden, en katt med hjul faktiskt, också fick hon en syren och syren är en blomma. Och, idag ska jag också till Liseberg<3
Men det är ju jätte tråkigt att skriva nu när inte Emillia eller Lollo är här, men jag tror att det går ganska bra ändå, eller vad tycker ni?a en bra
Okej, fortsätt att kolla in bloggen och ha en bra morsdag och överraska din mamma ordenkligt.
Ha det bra och kolla in allt nytt som kommer på bloggen!!!!!!!
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0