Hej!

Hej igen allihopa!
Jo, jag sa ju att jag skulle sluta på den här bloggen, men jag har funderat och jag tänker att stanna på den här bloggen, för jag kan ju inte bara lämna den eller?
Men i alla fall så har vi ju haft ledigt och den ledigheten är ju snart slut.
Men idag är det ju en speciell dag och väldigt viktig dag, kan ni gissa vilken dag det är?
Det är ju Sveriges Nationaldag!
Ska ni fira den? Det ska jag.
Jag ska faktiskt iväg med min familg och några vänner till Slottsskogen,och det ska bli jätte kul, men jag vill egentligen inte att någon annan ska följa med än min familj, för jag tycker inte om de där vännerna som vi ska gå dit med, eller ibland gör jag det men inte nu för jag vill bara vara med min familj och nu är jag jätte arg!
Har det här hänt er någon gång också?
Nu har det i alla fall hänt mig, men jag får nog bara stå ut och vänta till jag kommer hem!
Okej, men imorgon kommer det ett nytt inlägg (om jag kommer ihåg att r det är Sveriges Nationaldaggå in på bloggen)
och det kan handla om vad som heöst!
Ha det bra och så ses vi snart på blogge igen ;)
Hej då och fira riktigt mycket nu med er familj nu när det är Sveriges Nationaldag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0