Hello!

Hello everybody!!!!
Nä jag bara skoja, det är jag Sara!
Jag kände för att skriva lite på engelska ett litet tag men nu kan jag börja att prata svenska
Men vet ni, idag hade jag och min klass DISCO!!!!
Och det blev jätte lyckat, jag hade hand om musiken och sedan fick jag prata i mikrofånen också
och det var faktiskt ganska kul
 men jag blev jätte ledsen att den killen jag gillar kom inte :(
Men jag pratar med honom på facebook så det går bra ändå :)
Okej, jag har inte så mycket mer att skriva men jag kommer med ett nytt inlägg snart och då berättar jag mer om vad som händer i mitt liv
Fortsätt att kolla in bloggen så ses vi snart
Hej då också ses vi snart!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0